czwartek, 17 marca 2016

Pytania do Lili cz.2

Miki:No i kontynuujemy pytania...
Lili:*siada w nogach ErrorSansa z kubkiem czekolady z piankami*
Miki:Wiec... Od czego by zacząć...
Lili:Ja stawiam na to dary bo nad nim muszę spędzić więcej czasu...
Dara:Czym różnią się fandomy?
Lili:No cóż... Na początek. Podstawowe Undertale składa się z kilku ważniejszych postaci... Takich jak:
Sans-Leniwy, ciągle śpi, sprzedaje hot-dogi ,ciągle pije ketchup.
Papyrus- Młodszy brat sansa, ma pełno energii i jest pewny siebie i miły
Toriel- Królowa podziemi, opuściła męża kiedy ten zaczął wojnę z ludźmi i od teraz pilnuje ruin
Asgor- Po śmierci syna zaczął wojnę z ludźmi
Alphys- Królewski naukowiec, uwielbia anime i zakochana jest w Undyne...
Metaton- Duch który zajmuje ciało robota, jest gwiazdą telewizji.
Undyne- Głowa straży królewskiej, silna i wysportowana, uczy Papyrusa gotować
Asriel- Syn króla i królowej, dawno temu pomógł człowiekowi, a kiedy ten umarł wchłonął jego duszę i wyszedł z jego ciałem na powierzchnię, tam został zaatakowany i zmartretowali, kiedy wrócił doszedł do zamku, uśmiechnął się i umarł... Teraz jest kwiatkiem... Flowem..
Frisk- Pierwszy człowiek od dawna... Jest delikatna i miła, oraz nie chce walczyć.
Chara- To ją znalazł Asriel... Przyszła na górę bo nienawidziła ludzi, to ona kazała Asrielowi wziąć swoje ciało. Jeśli w grze wybierzemy mordowanie wszystkich okaże się że to ona nas opętała.
Więc tak wygląda podstawowy Undertale, teraz underswap... Tam po prosto się zamieniają rolami:
Sans zachowuje się jak Papyrus, a on jak Sans,Toriel zachowuje się jak Asgor, Alphys jak Undyne, Metaton jak swój nieśmiały kuzyn Blocky, Frisk jak Chara, a Flowe jak głupiutki Timmi.
Natomiast w Underfell wszyscy są niemili, okrutni, a przynajmniej sprawiają takie pozory, wyglądają strasznie, a bluźnierstwa, zgryźliwość i tym podobne bitch-mody to normalka. W RapeTale jest tylko,tak myślę, Sans i Papyrus czyli bracia śmierć, a Toriel jest życiem, natomiast w AfterTale znamy tylko Frisk która została wygnana ze swojego ciała, oraz Sans który ma kwadrat na lewym oku, zakrwawione kapcie, oraz szalik Papyrusa którego Chara zabiła. ErrorTale pokazuje nam tylko Core Frisk, monochromatyczną wersję człowieka która potrafi poruszać się po której tylko chce linii czasowej,  oraz ErrorSans który ze wściekłości na kogoś chce zniszczyć inne wymiary. To jest głównie to czym się różnią...
Miki:Kurde dopiero zaczynamy a już napisane ponad strona... Dzięki Dara-,-
Gumi:Okej damy Lili trochę odpocząć. UFSans co pomyślałeś kiedy po raz pierwszy zobaczyłeś Lili?
UFSans:Zdziwiłem się... Niewiele potworów chodzi po lesie w godzinach patrolu...A jeśli nawet to chowają się na drzewach czy w krzakach... No i pomyślałem że jest ładna...*czerwony*
Leo:Skoro mamy pytania do nich... Jakim cudem się urodziliście? Znaczy... No jesteście kościotrupami, nie macie... no wiecie nie macie że tak to ujmę narządów do tego potrzebnych...
UFPapyrus:Prawda, nie mamy... Ale nasza magia potrafi je stworzyć kiedy ich potrzebujemy...
Lili:A poza tym oni tego nie potrzebują... Kiedy oboje tego chce łączą swoje dusze, a po pewnym czasie kobiecie na brzuchu rośnie bańka w której rozwija się dziecko... Oczywiście tylko u kościotrupów, u innych potworów dziecko po prostu rośnie w brzuchu matki...
Kaja:Kim są rodzice Sansa i Papyrusa?
Lili:Ojciec to Gaster, ale matka... Są dwa imiona albo Lucynda, albo Hermann...
Gumi:Która para Yaoi jest twoją ulubioną?
Lili:Powiedziałabym że Metaton x Papyrus, ale nie jestem pewna czy Metaton to facet więc... UFSans x UFPapyrus *-*
UFSans:... Jesteś dla mnie martwa...
Miki:W sumie mam 2 wersje was, ta druga to właśnie geje... Pewnie teraz się sekszą, zamiast pomóc przy pytaniach-,-
Leo:A teraz do Miki. Ile masz OC do Undertale?
Miki: Na razie 4, ale w tym momencie używam 1
Kaja:Lili,  w grze okazało się że Frisk to chłopak, jednak od 80 do 90% fanó gry olewa to i uważa ją(ja jestem w tych 80-90%) za dziewczynę, a jak ty uważasz? Miki to samo do ciebie i jak bedzie w opku?
Lili:Na początku byłam w tych 10-20% że to chłopak, gównie z powodu ze nie chciałam jej parować z Sansem, ale po jakiś 3 miesiącach polubiłam ten shiping... Oczywiście gra ma też wielu fanów Soriel czyli Sans x Toriel i kiedy to zobaczyłam jakoś tak wybrałam parowanie Frisk z Sansem...
Miki:Ja ją zawsze uważałam za dziewczynę i nigdy nie przestałam, jestem fanką każdego shipingu* z nią, zwłaszcza Asriel x Frisk :3
Gumi:Miałaś chłopaka?
Lili:Tak miałam, ale potem on wrócił do Chin i już się nie widywaliśmy, po kilku miesiącach stwierdziliśmy ze to nie ma większego sensu i zerwaliśmy
Kaja:Co pomyślałaś kiedy po raz pierwszy, na żywo, zobaczyłaś UFSansa?
Lili:No cóż... Powstrzymywałam się od rzucenia na niego, lub omdlenia...
Leo:Pierwszy fandom z UT jaki zobaczyłaś?
Lili:Wydaje mi się że był to Underswap w teledysku drop pop candy...
Gumi:Ketchup, musztarda czy miód?
Lili:Zależy do czego, bo lubię wszystkie te dodatki.
Kaja:Ile umiesz języków?
Lili:Oczywiście ojczysty Japoński, uczyłam się trochę Polskiego, no i umiem Angielski..
Gumi:Czemu kiedyś bałaś się Sansa i Innych?
Lili:No cóż... Byłam małym dzieckiem i zobaczenie kościotrupa wyciagajacego do mnie rękę było dziwne... A prawdę mówiąc do teraz boję się UFToriel...
Kaja:Jakie masz plany na przyszłość?
Lili:Są one związane z firmą mojego taty... Czyli grami komputerowymi. Mam zamiar studiować informatykę, potem zostać testerką gier.
Kaja:A kto jest najsłodszy z oryginalnego UT?
Lili:Alphys oczywiście^^
Leo:Kto jest najsilniejszym potworem?
Lili:No nie wiem... Asriel w formie boga, Toriel, Asgor, ale najgorszy i najtrudniejszy jest Sans kiedy idziemy ścieżką mordercy...
Sans:Moment... Czyli jestem dla ciebie silniejszy od boga?
Lili:Tak ._.
Leo:Kto to Rivermen?
Lili:Nie wiem czy mog...
Miki:I tak mogą sprawdzić w necie...
Lili:W sumie... Jest to Mama Sansa i Papyrusa... Po eksperymentach które przeprowadził jej załamany mąż, był załamany z powodu jej śmierci, stała się niby duchem uwięzionym w tym płaszczu.
Gumi:Spagetti czy hot-dog'i?
Lili:Oba^^
Kaja:Spagetti czy lazanya? I tylko jedno?
Lili:No cóż... Wolę lazanye...
Gumi:Ulubiony fandom?
Lili:Nie mam ulubionego, wszystkie po prostu uwielbiam ^^
Miki:No to na dziś to wszystko... Mam już mało pytań więc na inne takie trochę poczekacie...


*Parowanie niekoniecznie, a przynajmniej nieoficjalnych, par z gry/książki/anime itp.

1 komentarz:

  1. Oki chyba w końcu ogarniam XD bardzo złożona tak gra i cała masa paringów XD to lubie^^ i czekam z wytresknieniem nawt to Yaoi przeżyje! Rozmnażaniu sie kościotrupówcjest dziiiiiiiwne... I troche mnie przeraża ale Okej i chyba nie mamjuż wiecej pytań może ewentualnie o te inne parkingi jakie one są mamnadzieje ze sie niedługo pojawią^^

    OdpowiedzUsuń