wtorek, 15 marca 2016

Pytania do Lili cz.1

Lili:Witam^^
UF(Underfell)Sans:Witam... Kurwa, po kiego ja tu!?
Kaja:Bo do ciebie też są pytania....
Miki:Panie Boże ja wiem że ze mnie wredna suka, ale aż tak pokarana być nie musiałam;-;
Gumi:Cichaj-,-
Leo:Ja tu jestem tylko dla tego że chcą ode mnie coś o grach....
UFPapyrus: Żałosne..
Lili:ZAMKNIJ SIĘ KUPO KOŚCI!!!!!*warczy*
UFPapyrus i Lili:*walczą i jest chmura kurzu*
M:Wracając... Moje "cudne" rodzeństwo i przyjaciółka zadali kilkanaście pytań do Lili, a dara dodała jedno, dość ważne dla tych co nie znają gry... No i kilkanaście do Lili... Więc... zaczynamy.
Gumi:Ja zacznę! Która postać jest twoją ulubioną?
Lili:No... To chyba dość oczywiste że Sans... Ale bardzo lubię też Papyrusa i Metatona^^
Leo: A kiedy po raz pierwszy zagrałaś w UT?
Lili: Dostałam ją w prezencie na urodziny, które są tego samego dnia co urodziny Miki. Wtedy była akurat premiera tej gry.(Ja osobiście zagrałam w sylwestra)
Kaja: A który fandom Undertale lubisz najbardziej?
Lili:*śmieje się* Wiesz... To nie jest łatwo powiedzieć w sumie znam Mafiotail, znaczy to nie oficjalna nazwa, ale nie znam innej, jest Rapetale, Underswap, Underfell, Aftertale, orginalny Undertale, no i jeszcze chyba Errortale, ale w nim jest tylko sans... Więc... Powiem że Underfell i Underswap, no i oczywiście oryginał.
Dara: Co to są w ogóle te inne wersje? Jak to jest? I czym się różnią?
Lili: No cóż... Inne wersje Undertale zostały stworzone przez fanów, są na takiej zasadzie że robią jakieś komiksy czy opowiadania, zostały przyjęte i oficjalnie istnieją... Wersje różnią się charakterem, ubiorem, zachowaniem. Na przykład Under swap to zamiana postaci najbardziej związanych, zmieniono ich charakter na przykład US(Underswap) Sans zachowuje się jak oryginalny Papyrus...
Kaja: Jaką bronią walczysz?
Lili: No cóż jak wiadomo młotkiem oraz kosą, ale potrafię walczyć też kataną oraz sztyletami, no i broń palna też nie stanowi problemu.
Gumi:A więc... Potwory używają magi, ty teoretycznie też nim jesteś, czy to znaczy ze też możesz jej używać?
Lili:Tak, potrafię używać magi, znaczy na początku nie mogłam...
UFSans:Ale ja ją podszkoliłem.
UFPapyrus:Czyli ledwo co potrafi...
Dara:Skoro się odezwaliście... Lili, Miki też nie siedź cicho jaki jest wasz ulubiony ulubiony Sans, a jaki ulubiony Papyrus?
Miki:Łał... Pierwsze pytanie do mnie... No cóż moim ulubionym Sansem jest oryginał i ten z US, ten z UF jest na 4 miejscu, a ulubionym Papyrusem... To już trudniejsze pytanie... Ale postawię na oryginalnego, tego z US oraz tego z UF.
Lili:Zabije ją...
Sans:Oczywiście że ja...
USSans:C..co?*ma łezki w oczach*
UFSans:Bujać od niej wrotki*warczy*
ErrorSans:Chyba jasne że ja!
GenoSans:Śmiem dyskutować...
Lili:Właściwie... Mimo wszystko zawsze maja coś z tego pierwszego, oryginalnego Sansika wiec... Uwielbiam wszystkich, a Papyrus... To najbardziej tego z US^^
Gumi: A jakie masz moce magiczne Lili?
Lili:No cóż Sans nauczył mnie blaserów, mam moc leczenia, walczenie żywiołami w tym błyskawicami oraz potrafię przyzwać dość duze zwierzęta takie jak wielki lis lub smok...
Dara: Ile jest fandomów?
Lili: Znam około siedem
Kaja: Po co dajesz Snsowi i Papyrusowi jeść? Znaczy to szkielety, jedzenie przez nie przelatuje...
Lili:Nie do końca... W Undertale jedzenie jest zrobione z magii, kiedy mamy je w ustach rozpływa się, czujemy jego smak, ale nic poza tym, dla tego nie tyjemy, ani nigdy nie mamy dość jedzenia...
Leo: A mnie coś ciekawi... Jak myślisz, czemu Papyrus z US pije miód, a nie coś takiego jak ketchup czy musztarda, on na przykład mógłby pić majonez, nie?
Lili:W sumie to słuszna sprawa... Ale może skoro to są "słone" dodatki to żeby było bardziej "na odwrót" jemu dali coś słodkiego?
Gumi: Ile miałAś zakończeń UT?
Lili:*zastyga* No...
USSans:Pewnie wszystkie, poza tym z mordercą.
Lili:Wszystkie.... Nawet te mordercy*smutna*
Gumi:Lubisz Yaoi?
Lili:Tak^^
Kaja:A Yuri?
Lili:Nie mam nic przeciwko...
Gumi:Masz coś przeciwko yaoi z UT i fandomów?
Lili:Nie, lubię je^^
Leo:Kto jest twoim ulubionym artystą?
Lili:Jest ich kilku, ale są to głównie artyści z tumbler'a i deviantart'a...
Kaja: W UT jest oficjalny, właściwie w każdym fandomie też, paring yuri czyli Alphys i Undyne, lubisz je?
Lili:Właściwie to tak, moim zdaniem do siebie pasuję.
Leo:W UT bardzo MOCNO sugerowany pewien paring, mianowicie Toriel x Sans, lubisz ich?
Lili:Właściwie... Jedyne paringi jakie toleruje z Sansem to paring Yaoi no i jeszcze jeden...
Leo: A jakie pary hetero lubisz z UT?
Lili:Tutaj jest właśnie jedyny z Sansem hetero czyli Frisk x Sans, lubię też Frisk x Asriel, Asriel x Chara, Toriel x Asgor.
Miki:Na dziś to wszystko^^ Życzę miłego dnia^^
Dziś dam swoje zdjęcie


1 komentarz:

  1. Oki troche mi sie to wszystko rozjaśniło i jak se to jeszcze ze 4 razy przeczytam to moze ogarne co i jak XD a tak na serio to fajne te pytanka tylko szkoda ze nie wiemy którego Sansa w końcu lubimy najbardziej XD jestem ciekawa czy szkieleciki wkońcu to z Lili wyduszą... Co by tu jeszcze... Hym... A moge zadać jeszcze pytanie czym sie dokładnie te wersje fandomowe od siebie różnią? No nieważne tak czy inaczej czekam na rozdział^^

    OdpowiedzUsuń