niedziela, 20 marca 2016

Back to Undertale 1

(Ten początek pochodzi z dnia w którym Izuki wyszła, a Lili znalazła tą bluzę Sansa z UF)
Czerwonowłosa, wysoka jeżopodobna dziewczyna szła na spotkanie ze swoją dawną znajomą. Ta już na nią czekała. Undyne jak zawsze związała rude włosy w kitkę, na lewym oku miała opaskę. Podeszły i uścisnęły sobie ręce.
-Dawno się nie widziałyśmy Izuki...- uśmiechnęła się rybopodobna kobieta.- O czym chcesz porozmawiać?
- Czy... był u was ktoś... Nowy..?-spytała siadając na ławce niedaleko i stawiając na niej torbę z McDonalds.
-O... Wiesz właściwie to tak...- rudowłosa wyjęła z torby cole i cheeseburgera.- Osobiście nie widziałam tej osoby, ale każda Frisk, Asriel, 3 Papyrusów i 3 Sansów mówią że widzieli fioletową wilkopodobną dziewczynę o brązowych włosach i ochach... Była ubrana w szaje szorty, długą, luźną malinową koszulkę i pudrowo fioletową bluzę... Nie wiem jak to było... Ale chyba ją polubili... Czemu pytasz?- spojrzała na jeżycową dziewczynę. Ta siedziała w milczeniu a z jej wielkich, fioletowych oczu płynęły łzy.- Ej co jest?!-zdziwiła się Undyne.
-Posłuchaj... Moja siostra... Mówi ze tu była... To co ty mówisz... Daje dowód że to prawda...- płakała cicho.- Chara ją tu sprowadziła...- jeżyca zatkała usta dłonią. Undyne upuściła prawie pusty kubek colyi, kanapkę zjadła już dawno.
-C...co?! Ale jak to? To...To super! Możecie w końcu przychodzić! Możecie wrócić! Wyobraź to sobie! Samoki i Kotori znowu grają koncert, my pilnujemy wejścia, a twoja siostra bawi się z resztą, potem dołączamy... Może Sans by w końcu zatańczył! Papyrus by w końcu powiedział Metatonowi...
-Nie!-czerwona spojrzała na nią z lekkim wyrzutem.- Co w tym dobrego?! Może i Asgor w końcu przestał być dupkiem, ale tutaj jest PEŁNO złoczyńców, bandytów i tym podobnych osób! Pełno NIEBEZPIECZEŃSTWA! Ona jest tylko CZŁOWIEKIEM!!! Nie kimś takim jak my... Undyne... Ona może łatwo umrzeć... Ona już nie będzie tą wilczycą... Nie będzie mieć tej siły... Będzie po prostu... Aiko Kuioshi... Zwykłą dziewczyną w świecie pełnym potworów, które na prawdę SĄ potworami, nie takimi jak my, lecz prawdziwymi!Undyne dopiero teraz zrozumiała o co jej chodzi, była to prawda... pojawiło się tu pełno sprytnych, szybkich i niebezpiecznych osób które trudno złapać i pokonać nawet jeśli jest się potworem, dla tego Frisk nigdy nie chodzi sama... A gdyby ta cała Aiko, bezbronna dziewczyna tu przyszła...
-Rozumiem...-westchnęła rybka.- Więc... Co chcesz zrobić?-zapytała przyjaciółki.
-Nic... Nic nie zrobię... Niech myśli że to był sen... Już tak myśli...- dziewczyna wstała i założyła słuchawki na swoje duże uszy.- Do zobaczenia Undyne.- i odeszła. Rybia dziewczyna patrzyła za nią.
-Tak się nie da Izuki... Po prostu się nie da...
**2 lata później**
Nie mogłam w to uwierzyć... Jakim w ogóle cudem... Właście wychodziłam z liceum do którego chodziłam, tak CHODZIŁAM! Zgłosiłam się na wcześniejsze egzaminy i... udało mi się! Jeszcze przed 16 urodzinami! Super! Samoki i Kotori stali otoczeni fankami i fanami, zaśmiałam się delikatnie i pomachałam do nich. Odmachali mi i podbiegli mnie przytulić, w szkole nie miałam za bardzo przyjaciół więc nikt inny tego nie zrobił. Otworzyli drzwi samochodu, a ja wsiadłam. Ich samochód to mała limuzyna... Tam siedziała Izuki z 5 torbami, spojrzałam na nią zdziwiona. Kiedy bracia zamknęli za sobą drzwi samochód ruszył.
-Za 4 dni masz urodziny... Więc... Mamy dla ciebie niespodziankę! Znaczy... Ci dwaj ją wymyślili...-zaśmiała się tuląc mnie czerwonowłosa.
-Jaką?-zapytałam zaciekawiona. Kotori podał mi malinowy koktajl, Izuki dostała limonkowy a oni bananowe.
-Jak ci powiemy nie będzie niespodzianki.- mrugnął do mnie Samoki. Miał po części rację, więc po prostu siedziałam pijąc swój koktajl i nie mogąc się doczekać niespodzianki którą mi przygotowali.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mało Aiko jak na opowieść na nią... Ale cóż... Jak się postaram dziś będzie 2 rozdział^^ 
Izuki jako postać z Undertale...
A tu macie Aiko^^

1 komentarz:

  1. Hym... Sie porobiło czyli jej siostra też moze podrózeać do tego świata O.o? Ale jak to?
    I dlaczego jak teraz Aiko wróci to juz nie bedzie wilkiem? Przecież poprzednio była nim bez problemu i co tu dużo mówić była silna... Baaardzo silna! Dlaczego teraz ma sobie nie radzić O.o? I... Co to za niespodziewana nie spodzianka co szykują!? Już sie nie moge do czekać i nie cierpliwie czekam na next^^
    A kiedy bedzie jakiś rozdział o Sk? Tak tylko nie winnie pytam ^^'

    OdpowiedzUsuń