środa, 27 lipca 2016

Libster Award

No i zajebiście... Nie będę pisać informacji... Jestem zbyt leniwa... A ciebei Will jakoś zarombę, nie wiem jak ale to zrobię i cichaj mi!
Sans:Dziecko tobie jest coraz gorzej w tej głowie...
Fell!Aiko: A tam kiedyś dobrze było?
Cicho-.- No to zaczynajmy to g...
1.Ulubiona piosenka?
A to trudne pytanko ponieważ jej nie mam... Zawsze słucham czego popadnie pytaj dzić powiem jedno, pytaj jutro powiem drugie... Dziś może to być Megalovania Toby'ego Fox'a twórcy Undertale! Polecam polskie fanduby!
2. Fikcyjna postać męska na której lubisz się wyżywać... To znaczy, którą podziwiasz ^^"
Um... Ta od wyżywania to najprawdopodobniej będzie Metatton, a którą podziwiam to Sans i Papyrus :3
3.Jak daleko sięgają twoje zdolności kulinarne?
Um... A po co ci to wiedzieć Will? Nie jestem zarąbista, ale przeżyją sama... Umiem jakieś 2-3 zupy no i coś tam się ugotuje... Nawet upiecze...
4.Czy chciałabyś znać swoją przyszłość?Uzasadnij.
Nie mam takiej potrzeby... Fajnie by było znać przykładowo odpowiedzi na testy, albo na maturę, albo jak coś na zawodowym zrobić, jak mam zrobić dane zadanie domowe, albo zadanie w pracy, ale w życiu prywatnym to nie do końca... Więc... W życiu zawodowym i naukowym tak, w życiu prywatnym i poza zadaniami to nie bardzo. Lubię chodzić na łatwiznę w karierze zawodowej i naukowej bo jestem zbyt leniwa żeby się uczyć czy coś, ale lubię niespodzianki życia...
5.Czego potrzeba ci właśnie w tej chwili?
Cóóóóóóż... Ekhem: Cola zero, chipsy, żelki, czekolada, pluszowy sans, tablet graficzny, możliwość kupienia talentu artystycznego, albo przynajmniej żeby mój mózg łatwiej i szybciej się uczył takich rzeczy, no i żeby Akasha odpisała!
Swap!Aiko:T...to dość dużo...*zakłopotany uśmiech*
6.Ulubiony aktor i aktorka? Za ja...
Nawet nie piszę do końca bo nie mam ulubionych, aktor to aktor gra zawsze poza chwilami samotności w klitce...
7.Najlepsze anime ever?
Um... Uwielbiam za wiele anime Will! Mogę podać te które lubię najbardziej ale nie ma najlepszego!
Fairy Tail, InuYasha, Shaman king, Yugioh, Rosario + Vampier... Poddaje się nawet nie wymieniu ulubionych! Za dużo!
8.Ulubione oliwki? ._.
Nie lubię oliwek...
9.Co robisz kiedy zostajesz sama w domu? x3
Otwieram drzwi, praktycznie biegam po domu, puszczam co chcę bez słuchawek, śmieje się głośno...
10. Ulubiony autor? Ulubiona książka którą wydał.
W tym momencie powiem Anika Stasińska, jedyna wydrukowana i jedna z moich ulubionych to "Rafael Bielecki w Hogwarcie" na razie są tylko 2 książki, ale 3 jest pisana...
11. Ostatni film który doprowadił cię do łez?
Cóż... Muszę pomyśleć... Co to było...Chyba był to... "Zostań, jeśli kochasz" na podstawie powieści tego samego tytułu autorstwa Gayle Forman.

Uff! Udało się!
Więc:
Dara Darkus-Asakura Blog o Shaman King
Will i jej blog o Xiaolin
Kashi i jej blog o SK
Elz i jaj blog o SK

W sumie wszyscy... Nie czytam za dużo blogów...

Wiec Pytania:
1.Ulubiony kwiat?
2.Ulubione perfumy?
3.Ulubiona postać kobieca i męska Z GRY?
4.Ulubiony typ muzyki?
5.Ulubiona gra?
6.Jakie masz hobby? Jaki talent?
7.Ulubiona książka? Czemu?
8.Jak byś wygrał milion co byś zrobił?
9.Ulubiony kolor?
10. Zbierasz Gadżety otaku?(Mangi, przypinki, figurki, breloczki, plakaty?)
11.Masz internetowe zauroczenie? :3(czy kochasz kogoś z aska, tumblera, twitera itp.)

Dla zabawy dodam że chcę troszkę przedstawić moje postacie więc... Nominowanie tego bloga jest dozwolone, ale odpowiadać będą postacie Aiko i głónie Sansy i Papyrusy, ale inni również :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz