piątek, 29 lipca 2016

LA po raz drugi, ale z własnej woli :3

Witam! Lecz mnie słyszycie po raz ostatni! Ponieważ dziś odpowiadać będą:
Aiko, Swap(Aiko),Fell(Aiko), SF(Aiko) znana jako Inu, Sans, Pap, Blue(Swap Sans od jagód), Honey(Swap Pap bo on miód pije), Edgy(Fell Pap bo do niego pasuje), Red(Fell Sans bo krócej niż cherry), Cola(wiem że to dziwne ale SF!Pap bo ciągle cole pije), Black(SF!Sans od blackberry czyli jeżyn), Gil, Neko (Female Neko!Sans) postacie które sama wybrałam, a teraz na życzenie Dary Asgore, Toriel, Asriel, Napstabloock(NB) i Fell!Flowey(FF). No to zaczynamy, ja się chyba zabije....
1.Ulubiony owoc?
Fell, Edgy:Jabłka
Aiko:Uwielbiam wszystkie!
Inu:Czereśnie
Red, Cola, Pap, Asgore: Wiśnie
Sans, Toriel, Honey:Banany
Swap:Maliny
Blue, Asriel:Jagody
NB: Duchowe pomarańcze
FF:Nie jem owoców bo to byłby tak jakby kanibalizm...
Fell:Ale placki owocowe jesz...
FF:To co innego...
Black:Jerzyny
Neko:Brzoskwinie
Gil:Truskawki
2.Grzywka czy raczej nie?
Fell, Swap, Inu, Neko, NB:Tak
Aiko:Nie mam nic przeciwko^^
Sans, Pap, Blue, Honey, Edgy, Red, Cola, Black, Gil:Nie mamy włosów więc nie powiemy...
Asgore, Toriel, Asriel, FF:Raczej nie...
3.Faceci z krótkimi, czy długimi włosami?
T!Miki:Na to odpowiedzą jedynie dziewczyny...
Swap:Um... Ja wolę kobiety...
Aiko:Nie przeszkadza mi jak jest łysy^^*mruga do Gila* Ale jeśli już to krótkie...
Fell:Ja wolę długie! Ale łysy też jest spoko^^
Inu:Nie mam preferencji...
Neko:Wolę kobiety
Toriel:Długie
4.Zrobiłabyś sobie pasemko lub końcówki w nienaturalnym kolorze?
Aiko, Swap, Fell, Inu: Nasze włosy są nienaturalnego koloru jako szkielety, ale jako ludzie nie, więc tak, mamy pasemka.
Sans, Pap, Blue, Honey, Edgy, Red, Cola, Black, Gil: Łysi jesteśmy...
Neko:Ja mam niebieskie końcówki grzywki...
NB:Tak^^
Asgor, Toriel, Asriel, FF:Nie...
Tu się wtrącę i powiem ze miałąm czerwone pasemka i mam zamiar mieć niebieskie lub fioletowe końcówki :3
5.Pies czy kot?
Swap i Neko:Oba~*tulą się*
Fell, Aiko, Inu, Edgy, Sans, Pap, Honey, Blue, Gil:Pies
Red, Cola, Black, NB,Asgore,Toriel, Asriel, FF:Kot
6.Czy masz Szyszynkę?
Wszyscy:Co?
7.Co sądzisz o ŚDM?
Wszyscy:O czym?
Aiko:Wybacz jesteśmy tu za krótko by wiedzieć o czym mówisz..
8.Czy też głup...
Wszyscy:Co to kuźwa jest "Krakowie"?!
Chodzi o dni młodzieży? Nie, nie żałuję!
9.Pstrykają ci kości?
Asriel:Nie...
Toriel:Tak^^
Asgore:Czasem..
NB, FF:Nie mamy kości
Reszta(szkielety):Eeeeeee... To oczywiste ze tak...
Fell:Większość z nas jak tego nie robi... Znaczy Pap, Blue, Black i Edgy nigdy tego nie robili...
Aiko:Ja, Swap, Inu i Fell dosć często^^'
Swap:Gil i Neko nie za często ale czasem...
Inu:Natomiast reszta z nas bardzo często^^
10.Ulubiona trzcionka?
Edgy,Pap,Cola, Honey: Papyrus
Sans, Blue, Red, Black, Neko: Comics Sans
Reszta:Brak
11.Lubisz mnie?
Wszyscy i ja:Jasne!

1 komentarz:

  1. Łohohoho miło odpowiedzieli na te pytania^^ choć byłam ciekawa twoich odpowiedzi, ale teraz wiem coś wiecej o postaciach i fajnie^^ a tak na marginesie jaka jest twoja ulobiona trzcionka? :3

    OdpowiedzUsuń